17 Ocak 2014 Cuma

iPhone Real Basketball Hileleri

Real Basketball en sevdiğim oyunlardan biriydi, biriydi diyorum çünkü az önce ban yedim. Siz güzel insanlar için bulduğum real basketball hilesini denerken yapılmaması gereken şeyleri deniyordum ve tam o sırada zaannkkk! oyundan şutlandım ve deliksiz!


Öncelikle bu hileyi kullanabilmeniz için telefonunuz jailbreakli olmalı. Peki ya yoksa nasıl hile yaparım diye kara kara düşünmeyin ve telefonunuza jailbreak yapın.


Peki bu hile ne yapmamızı sağlıyor? Tabiki sınırsız para sağlamıyor. Her atışta 255 puan almak inanılmaz olurdu değil mi! Ya da inanılmaz olmazdı aşağıdakileri yaparsanız sizin de her atışınız 255 puan olacaktır. Kesinlikle online oyunda denemeyin :)


real basketball iphone hile para hilesi


Real Basketball Hile Yükleme ve Kullanma


  1. Aşağıda linkteki dosyayı bilgisayarımıza indiriyoruz.

  2. iFunbox yada iFile gibi bir program vasıtasıyla indirmiş olduğumuz dosyamızı /var/mobile/Applications/Real Basketball/realbasketball.app klasörünün içine kopyalıyoruz.

  3. Eğer nasıl kopyalayacağınızı bilmiyorsak iFunBox Kullanımı yazısını okuyoruz.

  4. Gerekli izinlerin 777 olduğundan emin oluyoruz.

  5. Oyuna girip 255 puanlık atışlarımıza başlıyoruz.

  6. Kesinlikle benim gibi online oyunda denemeyin ban yersiniz.

  7. İyi eğlenceler :)

Real Basketball Hilesi indir


Oyun: Real Basketball

Versiyon: Son

Özellik: Puan hilesi

Güncelleme: 2 Mayıs 2013[sociallocker]

D0sya Şifresi: www.iphonehile.com
Download / İndir[/sociallocker]


 



Bir de istediğiniz topu, kıyafeti bedava alma hilesi paylaşmayı düşünüyorum ama ilgi olursa paylaşacağım. Her atış deliksiz hilesi olsa o da çok güzel olurdu.



iPhone Real Basketball Hileleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder