17 Ocak 2014 Cuma

iPhone 4s/5 iOS 6 Wifi Sorunu Çözümü

iPhone 4s 5 wifi disabled wifi sorunu cozum denenmis kesin ios 6


iOS 6 pek bir hoş gelmedi açıkcası, gelirken kendisiyle birlikte bir sürü problem de getirdi. Bunlardan en büyüğü jailbreak için açıkların bir çoğunun kapatılması diyebiliriz. Yok kardeşim ben jailbreak kullanmıyorum, sevmiyorum diyorsanız sizin için n-1 problem getirmiş demektir. Şubat 2013 gibi tam iPhone 4s’imin garantisi bittiği hafta iPhone wireless sorunu yaşadım. Bir anda wifi açılmadı ve wifi gri renk oldu, ne jailbreak yapmak, ne apple forumlarında yazan yöntemler ne de youtube vidyolarındaki çözümler işe yaramadı. Tam şansıma küsmüştüm ki alternatif çözümler öğrendim ve bu yöntemlerin bir tanesi iphone wifi sorunumu çözdü.


Çözüm #1: Resmi Apple Yöntemi


İlk yöntemimizi Apple kullanıcılara kendisi tavsiye etti. Bu yöntem ile düzelme şansı bence yok denecek kadar az ama sırasıyla bütün yöntemleri denemenizde fayda var.


  1. İlk olarak ayarlara giriyoruz ve Uçak Modunun kapalı olduğundan emin oluyoruz.
    iphone wifi sorunu ucak modu 4s 5 airmode disabled kapali 210x65

  2. Telefonumuzu yeniden başlatıyoruz.

  3. Tekrar açıldıktan sonra Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla işlemlerini sırasıyla yapıyoruz.

  4. Bu yöntemle düzelirse çok şanslı sayabilirsiniz kendinizi.

Çözüm #2: Buzdolabı Dondurucu Yöntemi


Yanlış duymadınız buzdolabında telefonu dondurmaktan bahsediyorum. Gerçekten değişik bir yöntem, denemeden önce aşağıdaki önerileri okuyun.


  1. Telefonu tamamen kapatın.

  2. Bulabilirseniz kilitli poşet içine telefonunuzu koyun, bulsanız iyi olur.

  3. Sıkı sıkı kapatın poşeti ki cihaz nemlenmesin.

  4. Ne olur ne olmaz diye telefonu bir de havluya sarın.

  5. 20 dakika dondurucuya atın.

  6. 20 dakika bekledikten sonra telefonu çıkarın ve oda sıcaklığına inmesini bekleyin

  7. Telefonu açıp düzelmiş mi diye kontrol edelim.

  8. Umarım düzelmiştir

Bu çözümü ben kendi telefonumda 1-2 kez denedim ancak olmadı. Diğer bir Wifi çözümü ise ısıtma yöntemi.


Çözüm #3: Isıtma Yöntemi


Bu yöntem ile ben iPhone 4s wifi disabled sorunuma derman buldum. Bu da kulağa saçma gelen bir yöntem nasıl olur da ısıtırsan çalışır diyor insan ilk başta ancak anlamsız bir şekilde ben de dahil olmak üzere dünyada birçok kişide başarıya götüren bir yöntem.


  1. Telefonumuzu tamamen kapatıyoruz.

  2. Telefonu erimeyecek bir zeminin üzerine amblemi hacaya bakacak şekilde koyuyoruz, masa, mermer ya da cam olabilir.

  3. Güçlü kuvvetli bir fön makinası buluyoruz.

  4. En sıcak dereceye ayarlıyoruz ve tam kameranın yanına tutuyoruz saç kurutma makinasını.
    iphone 4s 5 wifi sorunu cozumu iphonehile

  5. Resimdeki kırmızı bölgeye yaklaşık 3 dakika boyunca ısı uyguluyoruz. Sanırım wifi kameranın tam yanında bulunuyor.

  6. Üç dakika sonra telefonumuzun soğumasını bekliyoruz.

  7. Telefon oda sıcaklığına geldikten sonra açıp deniyoruz.

  8. Umarım bu yöntemle başarılı olursunuz.

Bu çözümler birçok kişide çalışan yöntemler ben de kendi telefonumu ısıtma yöntemi ile çalıştırdım.


iPhone 4s/5 iOS 6 Wifi Sorunu Çözümü için şimdilik bu yöntemler var, ama eğer telefonunuzun garanti süresi devam ediyorsa 1 dakika bile durmayın garantiye yollayın, telefonu yenisi ile değiştiriyorlar.



iPhone 4s/5 iOS 6 Wifi Sorunu Çözümü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder